Snadná reklamace

Záruka a reklamace

I když je procento reklamací mizivé, je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu všechny reklamace řešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že by jste na vyřízení čekali déle než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů).

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně.

GLS

Pokud se Vám stane, že námi odeslaný balík přišel na Vaši adresu porušený (rozbitý, menší váha než je na balíku, atd.), tak nás co nejrychleji kontaktujte na tel.:+420 224 242 760. My Vám objednané zboží zašleme obratem znovu a reklamaci rozbitého balíku vyřešíme s přepravní společností sami.

Osobní předání výrobku k reklamaci

Vámi zakoupené zboží můžete předat k reklamaci v Praze na níže uvedené adrese. Zde s Vámi bude sepsán reklamační protokol. Poté bude Vámi reklamované zboží postoupeno k posouzení a v případě uznání reklamace Vám bude zboží vyměněno, nebo Vám budou vráceny peníze. Sami si můžete vybrat.

Doručení reklamovaného zboží poštou

V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci poštou, případně jinou doručovací službou, zašlete tuto zásilku na adresu: AlkoExpert.cz, Lucemburská 2435/15, Praha 3, 130 00, Praha 3, 130 00.

Do zásilky přiložte průvodní dopis, ve kterém uvedete z jakého důvodu výrobek reklamujete. Dále přiložte do zásilky kopii faktury, nebo údaje, dle kterých budeme schopni Váš nákup identifikovat (jméno, na které byla objednávka uskutečněna).

Dále v průvodním dopise uveďte, jakým způsobem máme postupovat v případě uznání reklamace, tedy zda požadujete výměnu zboží, nebo vrácení peněz. V případě žádosti o vrácení peněz uveďte číslo účtu , na který máme danou částku převést.

Nezapomeňte ani na kompletní kontaktní údaje, vč. emailu a telefonního čísla, abychom Vás mohli o postupu reklamace dobře a průbežně informovat.

Náklady na dopravu reklamovaného výrobku k nám Vám budou zpětně uhrazeny v případě uznání reklamace. Reklamovaný výrobek není nutné adresovat konkrétnímu pracovníkovi. Každou reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu zákazníka informujeme. Reklamační protokol je zaslán zákazníkovi emailem do 3 dnů od přijetí reklamace.

V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nebudeme přebírat.

Kontaktní telefon: +420 224 242 760